e m p r e m t e s

30 de juliol 2010

Sóc viatjable

Tremendisme informatiu de bon matí a la televisió argentina: "Baleada una mujer; Asesino perfecto atrapado; Mató a sus ocho hijos; Violada niña de ocho años; Choque frontal de un taxi contra otro vehículo...".


Notícies que, igual que a l'Equador i, deixem-nos de miraments, també a La Sexta i en alguna altra emissora espanyola, vesteixen amb música dramàtica com la de l'enfonsament del Titànic de James Horner. Tot això, per acabar escoltant la predicció meteorològica: arribada d'una nova onada de fred antàrtic que ja ha glaçat la Patagònia i podria rebaixar el mercuri fins als -5ºC a la capital.

Plou. Plou força, amb la qual cosa el fred és d'aquell tan insuportable que se't fica al moll de l'os. Per això he carregat bé les piles amb un bon esmorzar continental en què no hi han faltat les "medias lunas" argentines. Per acabar, una curiositat: el formatge que em donen està etiquetat com a "queso untable" (no, "para untar") fet que m'ha recordat els "elements vandalitzables" de la regidora Escarp. Surto que, tot i la pluja, no tinc el més mínim dubte que comença un dia gaudible en què hi haurà carrers caminables, gent amigable i pizzes menjables.

1 comentari:

  1. Abriga't molt germanet que ara sí que bufa!!!!
    Recorda el lloc de les pizzes que et vaig comentar, i el cementiri curiós que visitar. Us agradarà. Una abraçada i jo continuo amb Susheela de visita avui al FCB i a un concert a duo de guitarra espanyola a Santa Anna.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails