e m p r e m t e s

07 de gener 2008

Cronopack, la nova estafa

Cronopack, la nova estafa

La nova estafa té nom, cara, però no veu. S'amaga darrera el servei de missatgeria urgent "Cronopack" i arriba als domicilis en forma de resguard, en paper (com a la foto de dalt), i ens indica que han rebut una mercaderia a nom nostre i que cal trucar al telèfon d'una presumpta Central de lliuraments "abans de 48 hores". El telèfon 902 518 999 aixeca les sospites de qualsevol.

Cronopack no disposa de pàgina web corporativa a Internet. En canvi, si que hi ha moltes webs que hi fan referència i, com en aquest cas, informen de la susposada estafa. Canvia el contingut dels paquets en els diferents articles (un sistema de cine digital a casa, un vídeo o una càmera de fotografiar), fins i tot canvia el número de telèfon, la forma de l'albarà o el nom de l'empresa, però el procediment és el mateix.

4 comentaris:

  1. No sé quines raons va portar a l'Ajuntament a tancar aquell local però la realitat és que una desena de grups de música s'han quedat literalment al carrer.

    Per cert, la cavalcada un deu. Em va encantar el col·lectiu paquistanès.


    Salutacions,

    Jaume Canut

    ResponElimina
  2. Bé, qui sap quines foren les raons. Potser la Sra. Moraleda pugui donar-los alguna resposta. Certament, falten locals per als artistes en general.

    ResponElimina
  3. Ostres Aleix, m'acaba d'arribar un regalet d'aquests. L'empresa no és Cronopack sinó Uniexpress però el procediment és el mateix. En teoria m'ha tocat un regal promocional (un sistema de cine en casa Dolby Digital Stereo) i he de trucar a un 902 de la "Central de entregas" per recollir-lo.
    Evidentment no m'ho he cregut perquè jo no havia demanat res i a sant m'han de regalar un cine en casa així de sobte.
    Tampoc no hagués trucat perquè no em refiava però el fet de recordar que havia llegit alguna cosa en el teu bloc ja m'ha confirmat l'estafa. Gràcies.

    ResponElimina
  4. Ei, Yolanda, quina sorpresa! Acabo de veure el missatge amb quinze dies de retard. Hauré de mirar les opcions per si el sistema pot notificar-m'ho (a saber si hi ha més missatges en entrades antigues). Has fet ben fet de no seguir el joc. La qüestió és desemmascarar-los. Fins aviat! ;-)

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails