e m p r e m t e s

11 d’octubre 2007

Mòbil, parla'm en català!

Deixant-me de romanesos i romanços, he decidit passar a l'acció. Vodafone ja té la factura pagada com Déu mana, però també la meva reclamació a l'Oficina de Garanties Lingüístiques i un el meu suport a la Plataforma per la Llengua, per aconseguir que els nostres mòbils i les companyies amb les quals operem també parlin i ens parlin en català.

5 comentaris:

  1. Uf, uf! A mi la meva companyia (la qual em fa vergonya dir, encara que és la que m'ofereix millor tarifa) em parla en català!
    Però.... fa cosa d'un mes em vaig comprar un mòbil, i va resultar que era un català tarat. De català en parla, però escriu coses com "enrrera", "red", i alguna cosa més.

    Vaig dedicar-li l'article "Alcatel, cop Al_clatell"

    ResponElimina
  2. Bon joc de paraules, Roc. Com a mínim tu ja tens un punt guanyat. :-)

    ResponElimina
  3. Espero que ens expliquis a veure com acaba la reclamació feta a l'Oficina de Garanties Lingüístiques.

    ResponElimina
  4. Ja ho crec que ho explicaré. Si alguna cosa he après de tot plegat és que hem de denunciar-ho tot, encara que sembli una nimietat. En aquest cas, ells m'han tocat el vora-viu, doncs, jo els el tocaré a ells.

    ResponElimina
  5. Doncs, si totes les coses de "palacio" anessin a aquest ritme... ja han contestat:

    Article 32
    L’atenció al públic

    1. Les empreses i els establiments dedicats a la venda de productes o a la prestació de serveis que desenvolupen llur activitat a Catalunya han d'estar en condicions de poder atendre els consumidors i consumidores quan s'expressin en qualsevol de les llengües oficials a Catalunya.

    Així mateix, us comuniquem que el Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat ha signat un conveni amb diversos fabricants de telefonia i amb operadores amb l'objectiu d'assolir la plena presència del català en el sector.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails