e m p r e m t e s

20 de febrer 2008

Tria de cinc

Fer la tria de cinc blogs no és fàcil, perquè només a la Catosfera ja n'hi ha un bon grapat que valen la pena, però en Nússer B. Lakmisi m'ha passat una d'aquestes cadenes i com que és positiva, la segueixo. També el Cabaret de les Paraules m'ha escollit, amb quatre blogs més, per al premi "Art i Escaig" (les normes són a l'entrada enllaçada). En tots dos casos es tracta de triar cinc blogs interessants. Aquí va la meva tria (miro de no repetir guanyadors anteriors):

El radar de Sarrià, en la categoria "Polític, tu no t'escapes". En Miquel Saumell reflexiona sobre això que alguns anomenen "classe política", tot i que la classe, als escons, s'estila poc. Potser, vingui del símil amb els sidrals freqüents que hi ha a les aules de col·legi.

L'Atzucac, en la categoria "Mirada objectivada", perquè arrenca fragments de la realitat i ens els serveix com un plat nou i desconegut, que a més és deliciós. Admirable!

Do de Llengua, en la categoria "Deixa'm parlar". La riallera "lingüista elitista" descriu situacions i reaccions que ben sovint es donen al voltant del català, com ara quan demanem un tallat i no ens entenen. El blog destil·la una fina ironia i un optimisme lloable.

Gumets, en la categoria "Disseny que sorprèn", per la senyora feinada que hi ha al darrere, per trencar amb els angles i les quadrícules característiques dels blogs.

Flaneuse, en la categoria "Nostalgia del què va ser". El dia que va deixar l'antic disseny web per un de més nou, mesurat i correcte, també va deixar alguna cosa que ja no recordo que és, però que tenia a veure amb la proximitat i les idees.

Apa, ja he fet els deures, i encara en tinc uns de similars pendents. Però com que no em cansaré mai de recomanar blogs, hi tornaré ben aviat. Ara és el torn d'aquests cinc guanyadors, que han de fer el mateix, si volen, en les categories que vulguin.

4 comentaris:

  1. Ostres és tot un honor, estar en la tria d'un dels blocs de referència !

    ResponElimina
  2. Jo vaig pensar el mateix quan em van triar a mi, perquè és d'aquelles coses insospitades, que et venen de nou. I sí, entre els fotoblogs, el teu és de referència, ja t'ho dic ara. ;-)

    ResponElimina
  3. Aprofito els caps de setmana per mirar-me amb més detall els blogs i ara descobreixo amb sorpresa i satisfacció aquest post que m’havia passat totalment per alt. Molt agraït pel teu reconeixement, no tinc el més mínim dubte que és del tot merescut. Aquest és el segon premi que rep el meu blog des que fa cinc mesos vaig obrir la meva particular finestra catosfèrica des de Sarrià. El primer premi, que em renoven cada dia una colla creixent de fidels seguidors, és la lectura de les meves reflexions. Ara em miraré els altres quatre col·legues que m'acompanyen al podi. Gràcies.

    ResponElimina
  4. De res. Un premi ben merescut i que espero que et porti més "fidels seguidors". Fins aviat!

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails