e m p r e m t e s

17 de febrer 2010

La bomba de BTV

El paisatge comença a esvair-se. Tot passa molt de pressa. Canvia. Menys un cartell. Al fons, una bomba i, a sota, la frase "televisivament incorrecte" amb del logo de BTV.

La imatge desapareix però el dubte queda dins del vagó de tren: què vol dir això? Potser és que els treballadors de la cadena pensen fer-la grossa? És publicitat d'aquella que et trasbalsa i que per tant recordes i comentes amb la gent, tot i no entendre-la? Per contra, se sol dir que la publicitat que no entenem és que no va adreçada a nosaltres. Llavors, jo no sóc un espectador potencial de BTV?

Uns mesos més tard el mateix mitjà comença a aclarir el dubte...

A BTV fem programes que no tindrien cabuda en cap altra televisió. Per això som “televisament incorrectes”.

...i em deixa entre confús i perplex.

Els programes de BTV, com el cinema en blanc i negre, un espai de filosofia, un de debat o un altre de meteorologia, no es fan en altres cadenes? Gairebé tot està inventat i rarament despunta algun espai per creatiu a qualsevol graella televisiva. Potser en lloc de ser "televisivament incorrectes" caldria perseguir l'eslògan "televisivament creatius, innovadors o transgressors".

2 comentaris:

  1. També he trobat desafortunada aquesta promoció, penjada pels fanals de Barcelona.

    ResponElimina
  2. A mi tampoc em va agradar, més que res perquè no vaig entendre aquella campanya.

    ResponElimina

Related Posts with Thumbnails